sreda, 09. december 2009

Blog giveaway from Bluebell

Bluebell, (Bluebell's Beauty Blog) has her 100 readers giveaway . The prize are great, dont miss out her entery on this.

She wrote:

Mittwoch, 9. Dezember 2009


100 Leser Gewinnspiel/100 Readers Giveaway


Endlich habe ich alles für mein 100 Leser Gewinnspiel zusammen.
Inzwischen sind es 117 Leser und ich freue mich über jeden einzelnen neuen Leser. Vielen Dank auch für die netten E-Mails, die ich bekommen habe und für das positive Feedback.

Finally I can start my 100 readers giveaway. Now there are 117 readers and I'm very happy about every new reader. Thank you so much for the nice E-Mails and the positive feedback.
You can win 3 prizes, I tried to find something for every taste
.


Zu gewinnen gibt es 3 Preise. Ich habe versucht jede Kategorie abzudecken, so dass für jeden Geschmack etwas dabei ist.

Ni komentarjev:

Objavite komentar